Public relations

Public relations (uváděné pod zkratkou PR [čteno pí ár])


pict-04
  • toto označení pochází z angličtiny a volně jej lze přeložit jako „vztahy s veřejností“
  • jde o techniky a nástroje, pomocí kterých instituce nebo firma buduje a udržuje vztahy se svým okolím a s veřejností, nahlíží její postoje a snaží se je ovlivňovat
  • je tradičně realizováno pomocí tradičních nástrojů, jako je tisková zpráva, budování vztahů s médii, tisková konference, prohlášení a jiné komunikační techniky
  • jde o dlouhodobou avšak poměrně efektivní strategii, která je schopna ve veřejnosti vyvolat dojem „známosti a důvěrného vztahu“ s komunikovanou společností, jednotlivcem či produktem
  • jde o levnější a efektivnější techniku, než je klasická reklama, avšak s delším horizontem úspěšnosti a hůře měřitelnou, která využívá:
    • rešerše a audity stávající situace
    • identifikace potřeb klienta
    • návrh řešení ve formě zpracování strategie a doporučení vhodných nástrojů
    • supervize následného řešení a realizace strategie
    • realizace vybraných marketingových nástrojů (zahrnuje také koordinaci dalších dodavatelů – grafik, programátor, produkční atd.)

Media relations (neboli vztahy s médii)


Zajistíme pro Vás:

  • vytvoření medialistu (tedy seznamu vhodných médií) dle vašich cílových skupin
  • přípravu a rozeslání tiskových zpráv
  • texty a tiskové materiály na klíč, podle zvoleného tématu
  • realizaci tiskových konferencí
  • presstripy pro novináře v ČR a zahraničí
  • zajištění neformálních setkání s novináři
  • monitoring a analýzu mediálních výstupů
  • mediatrénink

Krizová komunikace

  • poradenství v krizových situacích, vyhodnocení rizika, časového horizontu
  • definice hlavních skupin ovlivňujících veřejné mínění a definice komunikačních kanálů, které využívají
  • mediatrénink představitelů společnosti
  • zpracování krizového manuálu
  • zastupování v médiích / role mluvčího
  • monitoring a vyhodnocení zpráv
  • kvalitativní analýza (rozbor trendů a témat)

On-line komunikace – internetový marketing:

  • tvorba webu – od grafického návrhu až po texty
  • komunikace na sociálních sítích – návrh profilu, aktualizace, kampaně
  • definice témat pro komunikaci na on-line komunikačních kanálech
  • obsahové audity webů
  • tvorba e-letterů (elektronické zpravodaje)
  • supervize rekonstrukce webových stránek
  • návrhy redesignu web prezentací
  • internetové kampaně
  • SEO optimalizace webů

Služby, které pro Vás zajistíme:

  • media relations / komunikace s médii
  • tiskové zprávy
  • tiskové konference, press tripy (vyvezeme novináře do míst, která jsou pro Vaši komunikaci důležitá – výrobní haly, zasedání správní rady či akcionářů, firemní akce apod.)
  • workshopy
  • firemní periodika (zpravodaje, časopisy, profily apod.)
  • monitoringy médií, analýzy a rešerše
  • PR kampaně i nákup inzerce/ mediálního prostoru
  • školení komunikace, prezentace, vystupování na kameru, rétorická cvičení (tiskový mluvčí, management)
  • moderování akcí

bubble kontakt text1 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.



ImaginePR, s.r.o. - Mgr. Martina Kurfirstová

 

 

© 2015 ImaginePR, s.r.o. – marketing a komunikace / O stránkách / webdesign: Agionet Plzeň